Çılgın Prensler ; 2PM - Go Crazy


Merhaba sevgili okuyucuları
Tam tamına 8 gündür bloğuma yazmamışım
Çok tembel biri olup çıktım... kkk


Aslında geçenlerde Super Junior'un ''Mamacita'' klibini yorumlayacaktım
Ama canım pek blog yazmak istemedi...
Şarkıyı beğendiğimi burada dile getireyim bari.
Zaten Suju sevip saydığım gruplardan biridir...
Grup hakkında tanıtıcı bir yazı yazıyorum ama daha yarım kaldı oda
Bugün yarın yayınlarım merak etmeyin...



Daha fazla gevezelik yapmayıp
Bugün yazacağım yazıdan bahsetmeye başlayayım...
Miss A ile başlayan JYP sevgim
GOT7 ile devam etti ve şuan 2PM ile tavan yaptı...
JYPstan olma yolunda emin adımlar ile ilerliyorum ^_^
Şuan bir Hottest değilim ama 2PM en sevdiğim grupların içinde yerini alır.
Tüm üyelerini ayrı ayrı sevdiğim sayılı gruplardandır kendisi...


Ve bu nadidane grup geçtiğimiz günlerde bir yıl aradan sonra
''Go Crazy'' ile geri dönüş yaptı...
Jun K'nın yazdığı bu şarkıdan resmen özgünlük akıyor.
Çoktandır bu kadar beğendiğim bir şarkı yoktu K-pop piyasasında
Hele ki nasıl eğlenceli bir şarkı olmuş anlatamam...
Şarkı tek kelime ile mükemmeldi.








Şarkıda ki danslarına gelirsek
Çok değişik ve eğlenceli bir danstı
Çokta kolaydı bir kere izlemede bile aklınızda kalıyor...
Aman uçmaya çalışmayın çünkü 
Bunu anca Çılgın 2PM üyeleri yapabilir...
(Trafiğe yakalanmışlar kkk)


Şarkının klibinin hem normal versiyonunu hemde Party versiyonunu beğendim
Ama normal versiyon daha ağır bastı nedense...
Kıyafetlerine gelecek olursak
Gerçekten muhteşem ve özgündüler... kkk

Şimdi sizi gife boğacam klibini bu kadar beğendiğim bir şarkıda
Gif koymazsam ayıp olur ^_^


Geceden kalma 6 genç ayılmaya çalışırken...
Ve Taec tüm cesaretini toplayıp WC'ye gider
Orda onu bir süpriz bekliyordur...




Bu keçinin nasıl buraya geldiği gizemini hala koruyor...
Ama Taec'in o bakışı beni benden aldı
Resmen kahkaha attım herhalde empati yaptığımdan
Oldu hep bunlar...

 

İçtiler...


Cozuttular...


Ama çılgınlar gibi eğlendiler...

Gelelim normal versiyona...
Bu versiyon daha eğlenceli olmuş.



Evet Normal versiyonunda kendinden geçmiş
6 Mükemmel şahısın çılgın danslarına tanık olabilirsiniz...



Bir uyanma faslıda burada var...
Burada ki uyanma daha güzel olmuş.
Aniden tüm üyeler ayaklanıp karşıdaki duvarı delip geçiyor...


Ve 6 üye içinde çılgınlığın en çok yakıştığı üye
Wooyoung...
Üstünde eşortmanı görünce aklıma direk
Hyun Bin ve Secret Garden geldi... 
Bende istiyom bunlardan ciddi ciddi kkk :D


Ve 2PM'den bir ''Just Relax'' pozu
Jackson şimdi çok sevmiştir karaografinin bu kısmını...


Ve bir adet çılgın Taec...
Gözlere bak gözlere kkk
Ona da çılgınlık yakışmıştı...


Wooyoung'un çılgınlıkları aklı sıra bizi kandıracak... :D


Ve grubun uslu ve efendi çocuğu Nichkyun...
Olmamış o kıyafetlerde kurtarmamış.
Yüzü çok saf ve masum duruyor...
Hiç çılgın gibi gelmedi bize.


Ayrımcılık yapmayıp tüm üyeler hakkında ki görüşlerimi yazayım...
Chansung gerçekten bu tipe en iyi uyan üyelerden biri olmuş...
Junho ise uymakla uymamak arasında gidip geliyor beynimde...


Jun K'da klibe cuk oturan çılgın tiplerden...
Gerçekten iyi şarkı yazıyor bu çocuk bakalım
GOT7'a nasıl bir şarkı yazmış...
Bu arada kıyafetlerinde sanki torpil geçmişler.
En şık üyeydi dersem yeridir...

Hahha bir baktımda giflerden yazı görünmüyor...
Ama klibi çok beğendim ne yapayım beni bu seferlik mazur görün
Bu yazımında sonuna geldim
Lütfen 2PM'yi destekleyin ve desteklemeye devam edin...
Super Junior tanıtım yazımda görüşmek üzere hoşçakalın...

(Bu Fan Art'da bu geveze şahsiyetin yazısını okuduğunuz için hediye)

7 Yorumlar

  1. Bol giffli hoş bir yazı olmuş. Fıgthing 2PM <3

    YanıtlaSil
  2. Afedersiniz ben bu kliplere kısaca "g.tü başı dağıtmak diyorum" ve dağıtmak canavar idollerime çok yakışıyor:))
    Yazı da çok iyi olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Herhalde Nichkhun'u her haliyle seven tek kişi benim hehe (:
    Direk net söylüyorum k-pop deyince aklıma ilk gelen grup, ilk dinlediğim grup e haliyle en sevdiğim grup (:
    Yazına ba-yıl-dım (: 2PM'i görünce hemen atlamak istedim (: Klip, şarkı gerçekten harika bende çok beğendim. Hele Nichkhun'un Wooyoung'u sırtına almaya çalışması çok komikti (: Çok iyi iş çıkardılar Başta Jun K olmak üzere hepsini tebrik ediyorum (: Bu güzel yazıyı bize sunduğun için teşekkür ederiiiz (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Jun K ve 2PM harika bir iş çıkardı... Nichkyun ve Wooyoung'un sırt sırta alma sahnesininde gifi vardı bende de iyice abarttım zaten bunu koymiyin dedim ^_^ İlgin için teşekkürler ^_^

      Sil
    2. Valla koysaydın bende çalar kendime saklardım hehe (:
      Asıl ben teşekkür ederim yazılarını okurken eğleniyorum (:

      Sil
Daha yeni Daha eski