Parıldayan Bir Şarkı ; Taemin - Danger


Merhaba Sevgili okuyucularım bu yazımda...
Geçtiğimiz günlerde solo çıkış yapan 
Taemin'in ''Danger'' adlı şarkısından bahsedeceğim...



SHINee grubunun hayranı olmasamda
Daima sevdiğim gruplar arasında yerini almıştır...
Bu grubun bir üyesi olması zaten
Taemin'ın ne kadar başarılı olacağını görmeme yetti...
Zaten bir netizen'in dediği gibi
''Ana dansçılarının bile solo albüm yayınlaması SHINee'nin seviyesini gösteriyor''
SHINee ayrı bir dünya yani...



Bu arada SHINee & Bigbang & 2PM yıllarında fan olmak isterdim...
Üçü hemen hemen aynı zamanlarda çıktılar.
Ve aralarında çok tatlı bir rekabet vardı...


Neyse konuyu dağıtmayıp Taemin'in şarkısına döneyim... ^^
Şarkıyı ben gerçekten çok beğendim
Hemen akılda kalıcı bir şarkı ve
Bir kere dinleseniz bile evin içinde 
''ppeomppeom ppeomppeomppeomppeomppeom''
Diye dolanabilirsiniz... (2 gündür dolanıyom ^^)


Hele şarkının şu nakaratı gerçektende çok hoşuma gitti.
'' ...(Danger) oneul bame oneul bame
oneul bame oneul bame

(Danger) neol humchyeogayo humchyeogayo
humchyeogayo humchyeogayo

(Danger) nawa hamkke nawa hamkke
nawa hamkke nawa hamkke
(Danger) sarajyeoyo sarajyeoyo
sarajyeoyo sarajyeoyo... ''


Şarkıyı bu kadar övdüğüm yeter güzel bir şarkı olmuş...
Şimdi sıra geldi klibe
Tamda Taemin'dan beklediğim gibi 
Muhteşem danslar dolu bir klip olmuş...



Shawoller'in hepsi minik Taemin'larının
Ne zaman bu kadar büyüdüğünü soruyorlar kendilerine
Evet Taemin artık büyüdü
Ve bugüne kadar çok çabaladı...
İlk çıkış yaptıklarında çok zayıf bir vokaldi
Ama şimdi çoğu grubun ana vokallerinden bile
İyi işler çıkarıyor...


Ayrıca Klipte Taemin tüm K-pop sektörüne
Soyunmadan da seksi olunabileceğini gösterdi...
Bilmiyorum bi tek ben mi benzettim
Ama bazı sahnelerde gözümde 
Michael Jackson canlandı...


Bu arada Klipte Taemin'in giydiği kıyafetler
Harikaydı eksiksiz hepsini çok beğendim...
Acaba Moda İkonu Key mi seçti bunları kkk :D


Son olarak Taemin'in Kai ile yaptığı düetten bahsetmesem olmaz...
''Pretty Boy'' Şarkıyı sadece iki kere dinledim
Ama itiraf edeyim bu ikilinin beraber bir şarkı söylemesini
Ve dostluklarını çok kıskandım.
Umarım hep böyle dost kalırlar...


Neyse çok konuştum ben gideyim artık...^^
Görüşmek üzere...

4 Yorumlar

  1. Taeminah Muhteşem :))

    YanıtlaSil
  2. güzel yazı olmuş birde idolü Michael Jackson diye biliyorum ondandır :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ^_^ Ama MV'de gerçektende anımsatıyordu MJ'yi ^_^

      Sil
Daha yeni Daha eski